رئیس ستاد سعید جلیلی گفت:‌ در این مدت باقیمانده که برای عزم و اراده راسخ، برای کار و تولید و رونق سفره‌ها با حضور جهادی دکتر جلیلی هم عهد می‌شویم.

به گزارش همشهری آنلاین، منصوری، رئیس ستاد سعید جلیلی در ادامه افزود: نگاه حل مسئله دکتر جلیلی با پشتیبانی دوستانی که دولت آقای رئیسی کسب تجربه موفق داشتند و توانستند خیلی از مسائل را در حوزه‌های تولیدی، صنعتی و حوزه کارگری حل کنند.

او افزود:‌ یکی از خدمات دولت شهید رئیسی این بود که در یکسال نزدیک ۵۷ درصد حقوق کارگری افزایش یافت. برخی از وزرای آقای روحانی در اواخر دولت و بعد آن مخالف این موضوع بودند.

منصوری گفت:‌ بعد از افزایش حقوق کارگران به شهید رئیسی نامه محرمانه نوشتند که نامه آن موجود است و گفتند که ۵ میلیون نفر بیکار می‌مانند اینطور شد؟!

منصوری در ادامه گفت:‌ افزایش حقوق کارگران به نفع جامعه کارگری، خانواده تولید و کیفیت کارها بود. این رویکرد توجه به جامعه کارگری و به حوزه تولید در سایه اعتماد شما قوی‌تر و جدی‌تر از قبل در ادامه شهید رئیسی ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 864069
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 1
    شما بی اخلاقی نکن بقیش پیش!کش
  • معلم بازنشسته IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 1
    بسم الله. جلیلی با برگ سفید استخدام و عدم پایداری شغلی مخالف با تشکل کارگری موافق زیادی حقوق را مایه گردش پول و رونق تولید میداند طرح وان همان طرحی است که در کشورهای پیشرفته در حمایت از جامعه انجام میشه نه فقط کارگران حتی تا زنان خانه دار حمایت اصولی با پول و زمین و خانه اجاره ای و اتومبیل ووومیشوند برای ازدواج و ازدیاد نسل ماهیانه مبلغ وسایل شروع زندگی ژاپن کشورهای پیشرفته شمال وغرب اروپا روسیه هم اجرا میکنن
  • کارگر IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    1 8
    شما اگر به جامعه کارگری و کارمندی و حقوق بگبر توجه داشتید حقوق شون رو متناسب با تورم افزایش میدادید. ما را به خیر شما امید نیست
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    0 16
    لپه از کیلویی ۱۵ تومن ظرف سه سال رسیده به نود تومن گوشت که دیگه حرفشم نزن،اینجوری از کارگر و سفره مردم حرف میزنی
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    0 8
    جلیلی کیست ؟ درمیان اکثریت مردم ناشناخته ولی برای اقلیت خاص که تشنه قدرت هستند شناخته شده است
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۲
    0 8
    خجالت نمیکشید همین نماینده دولت نماینده کارفرما رو از جلسه تعیین دستمزد اخراج کرد و نهایت ۲۲ درصد درحالی که تورم بالای ۸۰ درصده حالا دم از کارگر و محروم میزنید